مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 12:102021-03-17اقتصادي

اولین خانه های اقدام ملی مسکن در یزد آماده تحویل است


معاون عمرانی استاندار یزد با بیان این که یزد در اجرای طرح اقدام ملی مسکن از استانهای پیشرو در کشور است، از تکمیل و آماده واگذاری اولین خانه های این طرح در استان خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون عمرانی استاندار یزد با بیان این که یزد در اجرای طرح اقدام ملی مسکن از استانهای پیشرو در کشور است، از تکمیل و آماده واگذاری اولین خانه های این طرح در استان خبر داد.

محسن صادقیان امروز چهارشنبه در نشست ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران اظهار کرد: بزرگترین اقدام معاونت عمرانی استان در سال جاری آغاز طر اقدام ملی مسکن بود که در سه مرحله ثبت نام از 22 هزار متقاضی صورت گرفت ولی از این تعداد تنها 12 هزار نفر واجد شرایط اولیه شناخته و پس از بررسی های تکمیلی 10 هزار نفر شرایط نهایی را کسب کردند و برای افتتاح حساب و واریز وجه معرفی شدند.

وی با بیان این که از این تعداد تاکنون هفت هزار و 700 نفر واریز وجه داشته اند، گفت: با توجه به این که در طی اجرای طرح به دلیل مشکلات تامین آورده متقاضیان، ریزشهایی مورد انتظار است ولی در مجموع ساخت هشت هزار واحد مسکونی در قالب این طرح را برای استان پیش بینی می کنیم.

صادقیان گفت: خوشبختانه در این خصوص تمام زمین های مورد نیاز در استان تامین و بسیاری از این طرح ها نیز شروع شده و پیشرفت مناسبی دارند و یزد از استانهای پیشتاز در این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین خانه های اقدام ملی مسکن در یزد آماده تحویل است

اولین خانه های اقدام ملی مسکن در یزد آماده تحویل است