مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-17سياسي

خیانت، بی تدبیری و تحریم مهمترین عوامل مشکلات اقتصادی مردم هستند


بخشی از این مشکلات اقتصادی ایجاد شده در کشور نتیجه خیانت و بی تدبیری و بخشی دیگر در اثر تحریم و فشار دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حمید مختص آبادی عصر چهارشنبه در سلسله جلسات بصیرتی شهرستان کاشان با بیان اینکه شهید سلیمانی اهل بکاء و گریه بود، اظهار داشت: همان گریه و اشک بود که باعث شد شهید سلیمانی با اقتدار و شجاعت به منطقه کاملاً محاصره شده سوریه وارد شده و محاصره را در هم بشکند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی ضمن اشاره به بصیرت افزایی در دانشگاه ها و مراکز عالی کشور سوریه افزود: در طول سال همایش های متعددی برگزار و مسائل مختلف توسط شهید سلیمانی تبیین می شد و بر همین اساس در وصیت نامه شهید سلیمانی بارها بر تبعیت و حمایت از ولی فقیه تأکید کرده بود.

تمامی ویژگی های یک مکتب در شهید سلیمانی متبلور بود این رزمنده و مدافع حرم آل الله با بیان اینکه این موضوع به معنی دائم الجهاد بودن شهید سلیمانی است، ابراز داشت: شخصیت شهید سلیمانی بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب به مکتب تبدیل شد چراکه تمامی ویژگی های یک مکتب در شهید سلیمانی متبلور بود.

وی ضمن اشاره به تواضع شهید سلیمانی در مواجهه با فرزندان شهدا گفت: این مکتب اگر به خوبی تبیین شود میان نوجوانان و جوانان جاذبه دارد و این هنر ما است که برای دستیابی به این مکتب آن را سهل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیانت، بی تدبیری و تحریم مهمترین عوامل مشکلات اقتصادی مردم هستند

خیانت، بی تدبیری و تحریم مهمترین عوامل مشکلات اقتصادی مردم هستند