مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-17اجتماعي

تجهیز مدارس برخی استان ها با استفاده از ظرفیت سازمان های بین المللی


رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور از تهیه تجهیزات و اقلام بهداشتی مورد نیاز در مدارس برخی استان های کشور با استفاده از ظرفیت سازمان های بین المللی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی زینی وند، رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در این خصوص اظهار کرد: مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در راستای انجام مأموریت های خود در جهت استفاده از ظرفیت سازمان های بین المللی برای کمک به بازگشایی ایمن مدارس، منابع مالی قابل توجهی جهت تهیه تجهیزات و اقلام بهداشتی مورد نیاز مدارس جذب نموده است.

رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور با تأکید بر این که برنامه همکاری وزارت آموزش و پرورش و یونیسف طبق اولویت های ملی و با توجه به شرایط نظام آموزشی کشور در بحران همه گیری کووید -19 پیگیری می شود، به تشریح برنامه تجهیز مدارس منتخب کشور برای بازگشایی ایمن در شرایط بحران پرداخت.

زینی وند با بیان اینکه تاکنون تجهیزات و اقلام بهداشتی به ارزش 24 میلیارد تومان برای مدارس استان های بوشهر، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، خوزستان و تمامی مدارس آموزش و پرورش استثنایی کشور تهیه شده است افزود: این اقلام شامل ماسک (بیش از 16 میلیون عدد)، تب سنج (بیش از 1000 دستگاه)، دستگاه ضدعفونی کننده دست و سطوح (حدود 1000 دستگاه) و مواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز مدارس برخی استان ها با استفاده از ظرفیت سازمان های بین المللی

تجهیز مدارس برخی استان ها با استفاده از ظرفیت سازمان های بین المللی