مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-17سياسي

جوانان ما در نیروی دریایی نقش آفرین اقتدار هستند


معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی بنا به تدبیر گهربار فرمانده معظم کل قوا، تبدیل به یک نیروی دریایی راهبردی شده است و امروز جوانان ما در نیروی دریایی نقش آفرین اقتدار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، حمزه علی کاویانی بعد از ظهر امروز در مراسم سردوشی و تحلیف گردان های عمار یاسر و حبیب بن مظاهر مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان گفت: نیروی دریایی بنا به تدبیر گهربار فرمانده معظم کل قوا، تبدیل به یک نیروی دریایی راهبردی شده است و امروز جوانان ما در نیروی دریایی نقش آفرین اقتدار هستند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش افزود: وظیفه ما صیانت از منافع جمهوری اسلامی است و همیشه صلابت در دریا را داشته و داریم و در گام دوم انقلاب نیز همگام با فرمایشات مقام معظم رهبری در تربیت جوانان حرکت می کنیم.

 کاویانی بیان کرد: طی یک سال گذشته در بیماری فرزندان ایران اسلامی است و از زمان شیوع کرونا با توجه به اقدامات مناسب و مرتب بهداشتی هیچ مورد ابتلا به کرونا در بین ناویان وظیفه نبوده است.

در ابتدای این مراسم که امام جمعه و مسئولان محلی هم حضور داشتند، دریادار کاویانی با حضور بر قبور شهدای گمنام از مقام شهداء تجلیل کرد و در پایان این مراسم از فعالان عرصه آموزش ناویان وظیفه به همراه سردوشی آنها تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان ما در نیروی دریایی نقش آفرین اقتدار هستند

جوانان ما در نیروی دریایی نقش آفرین اقتدار هستند