مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-17سياسي

بعد از خدا، مهمترین حافظ نظام ما سپاه و بسیج است


بعد از خدا، مهمترین حافظ نظام ما سپاه و بسیج است؛ سپاه حافظ جایگاه ولایت و تمامیت ارضی کشور بوده است و در کنار سایر نیروها، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: بعد از خدا، مهمترین حافظ نظام ما سپاه و بسیج است؛ سپاه حافظ جایگاه ولایت و تمامیت ارضی کشور بوده است و در کنار سایر نیروها، هم در دفاع مقدس و هم در صحنه های مختلف انقلاب نقش بی بدیلی داشته است.

قاسم سلیمانی دشتکی امروز (چهارشنبه، 27 اسفندماه) به مناسبت سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با حضور در محل فرماندهی سپاه استان با سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه استان و جمعی از فرماندهان سپاه دیدار و گفتگو کرد و گفت: در طول دهه های گذشته مجموعه نظام، همه دولت ها، استانداران و ارکان نظام در خوزستان کار و تلاش داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خوزستان هشت سال خط مقدم جنگ بود که آسیب های قابل توجهی بر زیرساخت های آن وارد شد.

طی سال های اخیر هم تشدید تحریم ها با توجه به وضعیت جغرافیایی و توانمندی های استان تاثیر زیادی بر خوزستان گذاشت.

استاندار خوزستان گفت: خوزستان دچار برخی عقب ماندگی ها در زیرساخت ها است و در معرض بروز بحران هایی همچون سیل و روان آب ها بوده که امیدواریم با برنامه ریزی مناسب، در کاهش مشکلات و نارسایی کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از خدا، مهمترین حافظ نظام ما سپاه و بسیج است

بعد از خدا، مهمترین حافظ نظام ما سپاه و بسیج است