مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 15:552021-03-17سياسي

نسل پنجم اینترنت شرکت ایرانسل در مشهد به بهره برداری رسید


در مراسم بهره برداری از نسل پنجم اینترنت شرکت ایرانسل در مشهد، گفت: به زودی با همکاری دانشگاه مطالعات بر روی نسل 6 اینترنت را آغاز خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از مشهد، عصر امروز، مراسم افتتاح هفتمین سایت تجاری5G ایرانسل باحضور مدیرعامل شرکت ایرانسل و مسئولین شورای شهر و شهرداری مشهد در دانشگاه فردوسی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ایرانسل در این مراسم ضمن پیشرو دانستن ایران در نسل جدید اینترنت، گفت: از سال 95 تحقیقاتی درباره نسل جدید اینترنت با محوریت دانشگاه های داخلی و خارجی، شروع کردیم و بزودی مطالعات روی نسل 6 اینترنت را آغاز خواهیم کرد.

بیژن عباسی ضمن تقدیر از کمک های مسئولین خراسان رضوی در بهره وری از تکنولوژی اظهار کرد: خراسان رضوی از جایگاه شایسته ای در سطح کشور برخوردار است و شهر مشهد از جهت سایت های بهره برداری شده در کشور جزو برترین ها است.

وی ضمن مهم دانستن ظرفیت شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فناوری مشهد، از همکاری های گسترده شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی در توسعه فضای مجازی در آینده خبر داد.

در ادامه این مراسم، دکتر ملک زاده معاون فناوری و ارتباطات دانشگاه فردوسی مشهد نیز بر لزوم توسعه فرهنگ استفاده از فضای مجازی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل پنجم اینترنت شرکت ایرانسل در مشهد به بهره برداری رسید

نسل پنجم اینترنت شرکت ایرانسل در مشهد به بهره برداری رسید