مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 17:002021-03-17فرهنگي

قرارداد سرمایه گذاری در ساخت انیمیشن «مسافری از دایتیا» امضا شد


نشست انعقاد قرارداد مشارکت صندوق های سرمایه گذاری در ساخت انیمیشن سینمایی «مسافری از دایتیا» به عنوان نخستین پروژه تولید فیلم در بستر رویداد رویازی در حوزه هنری برگزار شد.

- نشست انعقاد قرارداد مشارکت صندوق های سرمایه گذاری در ساخت انیمیشن سینمایی مسافری از دایتیا به عنوان نخستین پروژه تولید فیلم در بستر رویداد رویازی در حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، نشست انعقاد قرارداد مشارکت صندوق های سرمایه گذاری در تولید انیمیشن سینمایی مسافری از دایتیا روز سه شنبه 26 اسفند ماه با حضور عوامل تولید، سرمایه گذاران و معاون سینمایی حوزه هنری در سالن کنفرانس استاد طاهره صفارزاده حوزه هنری برگزار شد.

در پروژه مسافری از دایتیا که نخستین پروژه تولید فیلم در بستر رویداد رویازی به حساب می آید، محمد علمدار به عنوان مجری طرح، صندوق سپهر و صندوق دانشگاه تهران به عنوان سرمایه گذاران و حوزه هنری به عنوان ناظر بر تولید، پخش کننده و مجری پروسه مارکتینگ مشارکت دارند.

در این نشست محمد علمدار مجری طرح و تهیه کننده اثر با ابراز خرسندی از همکاری صورت گرفته اظهار کرد: به امید خدا از دو سال قبل راهی را آغاز کردیم و خوان اول را پشت سر گذاشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد سرمایه گذاری در ساخت انیمیشن «مسافری از دایتیا» امضا شد

قرارداد سرمایه گذاری در ساخت انیمیشن «مسافری از دایتیا» امضا شد