مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 17:302021-03-17حوادث

حمله ٔ به آمبولانس های قزوین در چهارشنبه سوری


حملهٔ هنجارشکنان به آمبولانس های مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین در چهارشنبهٔ پایانی سال منجر به خسارت 400 میلیون ریالی به اورژانس قزوین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از قزوین، به نقل از روبط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین، در پی حوادث چهارشنبه ٔ پایان سال در شبانه روز گذشته، متأسفانه 87 تن از هم استانی های عزیز در اثر استفاده و یا انفجار مواد محترقه مصدوم شده و پس از درمان سرپایی، در صورت نیاز به مراکز درمانی و بیمارستان ها اعزام شدند.

در کنار این مصدومیت ها، متأسفانه تعدادی از افراد خاطی و هنجارشکن، علی رغم تلاش های شبانه روزی کارشناسان مرکز اورژانس 115، با نارنجک دستی 2 دستگاه از آمبولانس های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین را مورد اصابت قرار داده و بیش از 400 میلیون ریال خسارت به این مرکز وارد کردند.

آمبولانس های مذکور مربوط به پایگاه های کهک و الوند بوده و در حال مأموریت و درمان بیمار قلبی و مصدوم حوادث چهارشنبه ٔ پایان سال بودند.

در چهارشنبه ٔ پایانی سال، نیرو های اورژانس 115 استان قزوین در کنار دستگاه های امدادی دیگر در حال آماده باش کامل بودند و به مصدومان زیادی خدمت رسانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله ٔ به آمبولانس های قزوین در چهارشنبه سوری

حمله ٔ به آمبولانس های قزوین در چهارشنبه سوری