مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 17:402021-03-17بين الملل

مخالفت شورای خلیج فارس با دخالت در امور داخلی اعراب


رییس دوره فعلی نشست های شورای همکاری خلیج فارس با اعلام مخالفت اعضای این شورا با هر گونه دخالت خارجی در امور کشور های عربی، بر لزوم اجرای قطعنامه های بین المللی درباره یمن تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، عبد اللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین و رییس دوره فعلی نشست های وزارتی شورای همکاری خلیج فارس در کنفرانس امروز (چهارشنبه) وزرای خارجه این شورا تاکید کرد: شش کشور عضو شورا با هرگونه دخالت خارجی در امور کشور های عربی مخالف هستند.

همچنین الزیانی تاکید کرد: قطعنامه های بین المللی مربوط به یمن برای پایان دادن به کودتا باید اجرا شوند.

رییس دوره فعلی شورای همکاری خلیج فارس افزود: شورای همکاری از تلاش ها برای پایان دادن به درگیری ها در سوریه، لیبی و یمن حمایت می کند و شرایط دشوار و حساس خاورمیانه به اقدامی یکپارچه نیاز دارد.

او با اشاره به اینکه در راستای تصمیمات گرفته شده در نشست العلا گام های مهمی برای تقویت همکاری های مشترک برداشته شدند، ادعا کرد: آمادگی بالای نیروی پدافند هوایی عربستان را باید ستود.

همچنین الزیانی ضمن متهم کردن نیرو های انصارالله به هدف قرار دادن غیرنظامیان در عربستان و محکوم کردن این مساله مدعی شد: شاهد همبستگی بین المللی گسترده ای با عربستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت شورای خلیج فارس با دخالت در امور داخلی اعراب

مخالفت شورای خلیج فارس با دخالت در امور داخلی اعراب