مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 20:352021-03-17اقتصادي

شهرداری تبریز را بدون بدهی به تیم بعدی تحویل می دهیم


کلیه بدهی های مدیریت قبلی شهرداری را پرداخت کرده ایم و بعد از چهار سال، شهرداری را بدون بدهی به تیم بعدی تحویل خواهیم داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: کلیه بدهی های مدیریت قبلی شهرداری را پرداخت کرده ایم و بعد از چهار سال، شهرداری را بدون بدهی به تیم بعدی تحویل خواهیم داد.

ایرج شهین باهر در آیین بهره برداری از پروژه پل عینالی، اظهار کرد: اعضای شورای شهر همواره در کنار مدیران شهرداری بوده اند و مدیران شهرداری در این دوره بدون هیچ گونه فشاری، به راحتی کار می کنند.

وی افزود: پروژه های عمرانی شهر را با ترک تشریفات واگذار نمی کنیم و از طریق مناقصه عمومی ارائه می شود.

وی با اشاره به اجرای پروژه های زیرساختی در سطح شهر، اعلام کرد: در این دوره تلاش کرده ایم تا پروژه هایی که نیاز شهر است را اجرا کنیم چرا که شهر تبریز را خانه خود می دانیم و نمی خواهیم کارهای ویترینی انجام دهیم.

شهین باهر اضافه کرد: گاهی اوقات دسترسی ها و رمپ های یک پروژه صدها برابر خود طرح، نیازمند هزینه تملک و احداث است، اما سعی کرده ایم حتی اگر هزینه بر بوده و به چشم هم نیاید، پروژه های اساسی و نیاز شهر را اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: پروژه های عمرانی با اولویت بندی الزامات شهری اجرا می شود تا پول را به جا خرج کنیم وی یادآور شد: پروژه پل عینالی در 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تبریز را بدون بدهی به تیم بعدی تحویل می دهیم

شهرداری تبریز را بدون بدهی به تیم بعدی تحویل می دهیم