مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 20:452021-03-17بين الملل

انصارالله یمن: هنوز مواضع آمریکا در قبال جنگ یمن تغییر نکرده است


سخنگوی انصارالله یمن با بیان اینکه دولت بایدن مواضع دولت ترامپ را در قبال این کشور دارد و گفت که طی دیدارهای غیرمستقیمی که دولت نجات ملی با نمایندگان آمریکا داشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی جنبش انصارالله که رهبری ائتلاف متجاوز به این کشور را برعهده دارد، نیز گفت که این تماس ها ادامه دارد و گاهی با تغییر اوضاع و حوادث نیز تغییر می کند.

او به کارشکنی های ائتلاف سعودی و ایجاد بحران سوخت در یمن اشاره کرد و گفت: عربستان سعودی تلاش دارد که با ممانعت از ورود مشتقات نفتی به یمن، کشورمان را خفه کند .

  هم اکنون این ائتلاف بیش از 15 نفت کش حامل مشتقات نفتی در بندر الحدیده را توقیف کرده و اجازه پهلو گرفتن آن ها در این بندر را نمی دهد.

رییس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن گفت که اگر عربستان سعودی حملات هوایی خود به یمن را متوقف کند، این دولت نیز عملیات پهپادی و موشکی به اهدافی در عربستان را متوقف خواهد کرد.

او گفت که 90 در صد این حملات که بیش از 1000 سورت پرواز بود، در استان مأرب بوده است.

عربستان سعودی از فروردین ماه سال 1394 برای بازگرداندن قدرت به عبد ربه منصور هادی ، رییس جمهور مستعفی یمن، این کشور فقیر عربی را هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله یمن: هنوز مواضع آمریکا در قبال جنگ یمن تغییر نکرده است

انصارالله یمن: هنوز مواضع آمریکا در قبال جنگ یمن تغییر نکرده است