مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 03:502021-03-18دانش

شناخت زیست بوم تکامل، یکی از رسالت های مراکز علمی است


یکی از رسالت های مراکز علمی و فرهنگی این است که در وهله اول زیست بوم تکامل خود را بشناسند و خراسان نه تنها در تاریخ ایران که در تاریخ دنیا در حوزه علم، - ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: یکی از رسالت های مراکز علمی و فرهنگی این است که در وهله اول زیست بوم تکامل خود را بشناسند و خراسان نه تنها در تاریخ ایران که در تاریخ دنیا در حوزه علم، فرهنگ و ادب سخن برای گفتن دارد.

  دکتر محمد کافی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تاسیس مرکز خراسان شناسی در دانشگاه فردوسی مشهد، اظهار کرد: خراسان مکتب و گفتمانی دارد که دانشمند پرور است و شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از دانشمندان طراز اول کشور و دنیا پسوند طوسی دارند و این امر نشان می دهد که طوس تا چه اندازه در فرهنگ، تمدن و تکوین علمی کشور دارای اهمیت است.

وی افزود: به زودی مرکز خراسان شناسی را با تصویب هیات امنا تاسیس خواهیم کرد تا بتوانیم در خراسان بزرگ، از مفاخر تقدیر کنیم و تلاش بر این است که این مکتب تداوم داشته باشد.

یکی از رسالت های مراکز علمی و فرهنگی این است که در وهله اول زیست بوم تکامل خود را بشناسند و خراسان نه تنها در تاریخ ایران که در تاریخ دنیا در حوزه علم، فرهنگ و ادب حرف برای گفتن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت زیست بوم تکامل، یکی از رسالت های مراکز علمی است

شناخت زیست بوم تکامل، یکی از رسالت های مراکز علمی است