مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 04:252021-03-18سياسي

آشفتگی بی پایان پارلمان یک شهر!


امروز در سال پایانی فعالیت شورای پنجم قرار داریم کسی دقیق نمی داند برنامه ای که قرار بود شهر خرم آباد را نجات دهد الان کجاست و چه وضعیتی دارد؟! آنچه مشخص و مبرهن است این بوده که امروز نه تنها مشکلات حوزه شهری خرم آباد پایان نیافته بلکه در بسیاری موارد وضع بدتر از قبل شده است.

- خبرگزاری فارس لرستان؛ با آغاز بکار شورای شهر دوره پنجم در خرم آباد با توجه به ترکیب شورا و اجماع و همدلی که اوایل کار اعضا از آن دم می زدند بسیاری از عوام و خواص شهر امیدوار شدند که شاید این شورای 9 نفره بتواند بخشی از دردهای عمیق حوزه شهری در خرم آباد را تسکین دهد.

ناکامی مهمتری برنامه شورا ابتدای دوره پنجم بود که از سوی رییس و اعضای شورای از تدوین برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای رفع مشکلات حوزه شهری سخن به میان آمد.

به گفته رییس وقت شورای شهر خرم آباد قرار بود برنامه 5 ساله ای با برش های یک ساله برای توسعه شهر خرم آباد تهیه و تدوین شود تا امور شهری روی ریل قرار گرفته و با برنامه ریزی صورت گرفته شهر خرم آباد سال به سال پیشرفت داشته باشد.

حال که در سال پایانی فعالیت شورای پنجم قرار داریم کسی دقیق نمی داند برنامه ای که قرار بود شهر خرم آباد را نجات دهد الان کجاست و چه وضعیتی دارد؟! آنچه مشخص و مبرهن است این بوده که امروز نه تنها مشکلات حوزه شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشفتگی بی پایان پارلمان یک شهر!

آشفتگی بی پایان پارلمان یک شهر!