مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 04:452021-03-18اقتصادي

تخفیف 50 درصدی هتل های تهران برای مسافران نوروزی


برای اطلاع رسانی هرگونه تخلفی در واحدهای صنفی و اماکن تحت پوشش این نهاد می توانند مشکلات خود را از طریق سامانه ملی سفر 09629 مطرح کنند.

- مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران با بیان اینکه ستاد خدمات سفر در این استان فعال شده است گفت: برای اقامت و رفاه حال مسافران در نوروز تخفیف 50 درصدی اسکان هتل ها به گردشگران ارایه می شود.

پرهام جانفشان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای تعطیلات نوروزی بازدید از تمامی موزه ها دایر بوده و در صورت استقبال گردشگران نیز شیفت هایی اضافه خواهد شد.

وی با اعلام آمادگی لازم اسکان در هتل ها، مسافرخانه ها و مجتمع های بین راهی و نیز کلیه موزه ها برای تهران گردان افزود: تا کنون 2 نشست برای هماهنگی بیشتر خدمات سفر با استاندار و معاون آن برگزار و مصوبات خوبی برای ساماندهی گردشگران دیده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: همچنین دراین راستا همکاری و هماهنگی لازم با دستگاههای اجرایی و ستادی شامل اورژانس، هلال احمر، راهداری و انتظامی وجود دارد تا در ایام نوروز اوقات خوبی برای گردشگران و تهرانگردان سپری شود.

جانفشان با تاکید بر اینکه آمادگی خدمات سفر در استان تهران وجود دارد، ادامه داد: برای اطلاع رسانی هرگونه تخلفی در واحدهای صنفی و اماکن تحت پوشش این نهاد می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 50 درصدی هتل های تهران برای مسافران نوروزی

تخفیف 50 درصدی هتل های تهران برای مسافران نوروزی