مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 05:202021-03-18حوادث

بادمجان هرویینی و فرش شیشه ای در بین کشفیات گمرک


مأموران گمرک ایران حدود 310 کیلوگرم هرویین، 1.

3 کیلوگرم تریاک، 150 لنز امریکایی دوربین، فرش آغشته به شیشه و مواد اولیه ساخت دارو را در مبادی ورودی و خروجی کشور در گمرکات مرزی کشف کردند.

- عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه ایران، سید روح الله لطیفی، سخنگوی گمرک در تشریح این خبر گفت: در این هفته از یک کامیون ایرانی که از سمت افغانستان در مرز دوغارون خراسان رضوی بازمی گشت در زیر تشک راننده 150 لنز اصلی دوربین امریکایی، 30 آچار کلاغی امریکایی و رسیور ماهواره توسط کارکنان گمرک در واحد های ایکس ری، مربیان سگ های موادیاب و حراست کشف شد.

وی افزود: در موردی دیگر که به صورت خانوادگی با وسیله نقلیه سمند قصد خروج به سمت ترکیه از مرز بازرگان را داشتند توسط همکاران ما در گمرک، به مخزن گاز سی ان جی خودرو مشکوک شدند و پس از بررسی های فنی در واحد های ایکس ری، سگ های موادیاب و حراست، مخزن گاز خودرو جداسازی شد و پس از برش مخزن، 40 لیتر محموله مایع تیره رنگ که گفته شده مواد اولیه داروسازی است کشف و برای بررسی های بیشتر به آزمایشگاه ارسال شد.

سخنگوی گمرک درخصوص کشف مواد مخدر در بخش امانات پستی فرودگاه امام (ره) گفت: در بررسی صورت گرفته توسط مربیان سگ های موادیاب، حراست و واحد ایکس ری گمرک امانات پستی فرودگاه امام (ره)، محموله فرش که آغش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادمجان هرویینی و فرش شیشه ای در بین کشفیات گمرک

بادمجان هرویینی و فرش شیشه ای در بین کشفیات گمرک