مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-18سياسي

ربیعی: برای کاهش آزادی های سیاسی و مدنی مردم ایستادگی کردیم


با اطمینان می گویم سال 1400 سال پساکرونا و پساتحریم است به این معنا که هرچند که تحریم ها و کرونا به پایان خود نرسیده اند اما در نقطه حضیض قرار گرفته اند.

- این، وعده الهی است که پس از هر سختی، آسانی است و نگاهی به ادعیه این ماه های مبارک نیز، یادآور صدق و حق بودن قول خداوند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی دولت در یادداشتی نوشت: امروز می توانیم بگوییم تلاش همه آنانی که خواهان شکست ایران و تخریب زندگی مردم بودند رو به پایان است و در سال جدید حتماً تحولات و سرسبزی جدیدی در پیش روی ملت ایران قرار دارد.

متن یادداشت علی ربیعی به شرح زیر است: می گویند بهار، رستاخیز طبیعت است و این، تعبیر درستی است، چرا که رستاخیز یعنی دوباره زنده شدن و این، پاداش الهی به زمین است که بعد از گذراندن روزهای زمستان و تحمل سرما، دریافت می کند.

اگر پاداش استقامت طبیعت، سبز و نوشدن باشد، پاداش صبوری و تحمل ملتی که نه یک فصل، بلکه 12 فصل سرد را طی سه سال، تحمل کرده و اجازه نداد تا هجمه های اقتصادی تحمیل شده از سوی امریکا، ذره ای در اراده و استقامت و صبوری اش، اختلال ایجاد کند، چه خواهد بود؟ ملتی که صاحب تمدنی به قدمت تاریخ است و قرن هاست که با اسلام عزیز پیوند دارد و مفتخر است وقتی به پشت سر خود نگاه می کند، می بیند که سربلند از همه کوران ها عبور کرده است و در نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: برای کاهش آزادی های سیاسی و مدنی مردم ایستادگی کردیم

ربیعی: برای کاهش آزادی های سیاسی و مدنی مردم ایستادگی کردیم