مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-18سياسي

درخواست ظریف از کشورهای اسلامی


ظریف وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ضروری است امت اسلامی در مواجهه با اسلام هراسی بویژه در برابر اقداماتی مانند ممنوعیت سفر و نمادهای اسلامی و نیز استفاده منزجر کننده از عباراتی مانند تروریسم اسلامی ، - ظریف وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ضروری است امت اسلامی در مواجهه با اسلام هراسی بویژه در برابر اقداماتی مانند ممنوعیت سفر و نمادهای اسلامی و نیز استفاده منزجر کننده از عباراتی مانند "تروریسم اسلامی"، موضعی واحد اتخاذ نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: جهان اسلام نیازمند ریشه کنی افراط گرایی در درون خود و مقابله منسجم با کسانی که ایدئولوژی نفرت انگیز تکفیری را صادر می کنند، است.

در نشست عالی رتبه سازمان همکاری اسلامی که روز چهارشنبه به صورت مجازی و به منظور بررسی موضوع اسلام هراسی در نیویورک برگزار شد، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به عنوان نخستین سخنران این بخش، مواضع کشورمان را در زمینه اسلام هراسی و ضرورت مقابله جهانی با آن، تشریح کرد.

وی در سخنان خود ضمن تاکید بر اهداف سازمان همکاری اسلامی از جمله در زمینه ارتقای همزیستی مسالمت آمیز و تشویق گفت وگوی میان ادیان و فرهنگ ها به عنوان سازوکارهایی مؤثر و ارزشمند در مبارزه با همه اشکال نژادپرستی، بیگانه ستیزی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ظریف از کشورهای اسلامی

درخواست ظریف از کشورهای اسلامی