مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-18اقتصادي

فعالیت16 اکیپ دامپزشکی زنجان بازرسی از مراکزعرضه فرآورده های دامی


16 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در هشت شهرستان استان زنجان بازرسی از مراکز عرضه فرآورده های دامی را بر عهده خواهند داشت.

- محمد باقر حاج کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ارتقای کیفیت و ایمنی مواد خام دامی، جلوگیری از عرضه این مواد به صورت غیر بهداشتی به مصرف کننده و حفظ سلامت عمومی مردم اجرای طرح تشدید نظارت ویژه نوروز از 25 اسفند در استان زنجان آغاز شده و تا 15 فروردین 97 ادامه دارد.

وی از به کار گیری 16 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در هشت شهرستان استان خبر داد و اظهار کرد: مصرف کنندگان مواد خام دامی در این استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از کشتار غیرمجاز، عرضه این مواد به صورت تاریخ گذشته و غیربهداشتی، مورد را جهت بررسی با سامانه 1512 به ادارات دامپزشکی شهرستان ها اطلاع دهند.

مدیر کل دامپزشکی استان زنجان رعایت نکردن موازین بهداشتی در نگهداری، عرضه فرآورده های تاریخ مصرف گذشته و فاسد خام دامی گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی و تخم مرغ را از جمله موارد غیر بهداشتی برشمرد.

حاج کاظمی تاکید کرد: در برخی موارد متصدیان عرضه گوشت مرغ، اقدام به قطعه بندی و بسته بندی غیر مجاز می کنند که این نیز تخلف بهداشتی است و قطعه بندی هایی با این روش، بدون شناسنامه و بدون نظارت دامپزشکی انجام می شود و در صورت مشاهده توسط بازرسان دامپزشکی موضوع به مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت16 اکیپ دامپزشکی زنجان بازرسی از مراکزعرضه فرآورده های دامی

فعالیت16 اکیپ دامپزشکی زنجان بازرسی از مراکزعرضه فرآورده های دامی