مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-18سياسي

ساعدی: وضعیت استان خوزستان نگران کننده است


یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان تاکید کرد: امروز تعداد زیادی از شهرستان های استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار داشته و باید زودتر تدابیر لازم برای محدودیت ترددها اتخاذ شود.

- یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان تاکید کرد: امروز تعداد زیادی از شهرستان های استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار داشته و باید زودتر تدابیر لازم برای محدودیت ترددها اتخاذ شود.

قاسم ساعدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت استان خوزستان در مقابله با ویروس کرونای انگلیسی، بیان کرد: متاسفانه وضعیت استان خوزستان در طول یک ماه گذشته نگران کننده بود و در اکثر شهرستان های استان وضعیت قرمز است.

از سوی دیگر دولت به رسالتی که برعهده داشت آنطور که باید و شاید عمل نکرد.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، نیروهای درمانی و خدماتی استان که در طول این مدت واقعا زحمت کشیدند و در خط مقدم مبارزه با این ویروس هرچه که در توان داشتند برای بهبود حال بیماران به کار بستند، تشکر می کنم.

بنده به عنوان نماینده مردم چندبار به وزیر بهداشت و وزیر کشور تذکر دادم تا شهرهای قرمز استان قرنطینه و تعطیل شوند ولی متاسفانه روال عادی در سطح استان طی شد و ما امروز شاهد تلفات بالای بیماری در سطح استان و روند افزایش مبتلایان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعدی: وضعیت استان خوزستان نگران کننده است

ساعدی: وضعیت استان خوزستان نگران کننده است