مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-18اقتصادي

فاز نخست خانه های اقدام ملی مسکن در یزد آماده تحویل است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان این که در راستای تکمیل فرآیند ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، تاکنون هفت هزار و 700 نفر در این استان واریز وجه داشتند، - محسن صادقیان در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به اهمیت اقدامات عمرانی در راستای افزایش کیفیت زندگی شهری در کشور، اظهار کرد: آغاز طرح اقدام ملی مسکن از جمله مهمترین اقدامات انجام شده و در دستور کار معاونت عمرانی استانداری یزد در سال جاری است.

وی با بیان این که طی سه مرحله ثبت نام انجام شده جمعاً 22 هزار متقاضی برای مشارکت در طرح اقدام ملی مسکن در استان یزد ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد 12 هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در ادامه با اشاره به این که بعد از بررسی های نهایی از تعداد واجدین شرایط 10 هزار نفر برای افتتاح حساب به بانک های عامل معرفی شدند ،گفت: تاکنون هفت هزار و 700 نفر واریز وجه انجام دادند.

صادقیان با بیان این که خوشبختانه در خصوص تأمین زمین های مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن مشکلی نداریم، تصریح کرد: یزد جزو استان های پیشتاز در اجرای این مهم است و در حال حاضر 40 واحد از اولین فاز خانه های طرح اقدام ملی مسکن در این استان آماده تحویل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست خانه های اقدام ملی مسکن در یزد آماده تحویل است

فاز نخست خانه های اقدام ملی مسکن در یزد آماده تحویل است