مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 09:002021-03-18پزشكي

جزییات هجدهمین فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد


هجدهمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرکز امور هیأت علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شرایط جذب و استخدام عضو هیأت علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه ها / دانشکده های علوم پزشکی و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به وزارت بهداشت را اعلام کرد.

ثبت نام به صورت متمرکز و اینترنتی بوده و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان گرفتن کد رهگیری است.

مهلت ثبت نام از 27 اسفندماه 1399 آغاز شده است و داوطلبان تا ساعت 24 روز 31 فروردین 1400 فرصت دارند مدارک لازم را بارگذاری کنند و ثبت نام خود را تکمیل کنند.

داوطلبان در احتساب امتیازات علمی توجه داشته باشند که صرفاً به مستندات بارگذاری شده به صورت الکترونیکی در سامانه امتیاز تعلق می گیرد.

شرایط عمومی جذب و استخدام عضو هیأت علمی پیمانی اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران عدم محکومیت به محرومیت از استخدام دولتی و سابقه محکومیت کیفری و جزایی عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان انجام خدمت وظیفه عمومی، دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات هجدهمین فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد

جزییات هجدهمین فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد