مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-18بين الملل

سه کشور عربی دیگر به توافق سازش با اسراییل خواهند پیوست


وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی از پیوستن قریب الوقوع سه کشور قطر، عمان و عربستان سعودی به قرارداد سازش با تل آویو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، الی کوهن وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی مدعی شد که کشورهای عربی و آفریقایی بیشتری در حال نزدیک شدن به امضای توافق سازش با تل آویو هستند.

وی که این سخنان را در گفتگو با نشریه صهیونیستی یدیعوت آحارونت مطرح می کرد، گفت که سه کشور عمان، عربستان سعودی، قطر و همچنین کشور آفریقایی نیجر بسیار به امضای توافق با اسراییل نزدیک شده اند.

وی در ادامه مدعیات خود افزود: کمتر از یک ماه قبل، از سفری تاریخی به سودان بازگشتم و هفته گذشته نیز برای شرکت در یک نشست اقتصادی – امنیتی در مصر بودم.

وی همچنین در خصوص امضای توافق میان کشورهای عربی و اسراییل گفت: در خلیج (فارس)، ما در خصوص عمان، عربستان سعودی و قطر مشغول رایزنی هستیم.

علاوه بر این، انتخابات در نیجر برگزار شده که نتیجه به نفع طرفداران آمریکایی ها بوده است که همین موضوع شانس آغاز روابط با اسراییل را افزایش خواهد داد.

لازم به ذکر است، پیشتر در روز چهارشنبه، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی مشابه در گفتگو با رادیو اسراییل مدعی شد که چهار کشور دیگر نیز در صف امضای قرارداد سازش با اسراییل هستند، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه کشور عربی دیگر به توافق سازش با اسراییل خواهند پیوست

سه کشور عربی دیگر به توافق سازش با اسراییل خواهند پیوست