مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-18سياسي

ثبت نام 2046 داوطلب برای کرسی های شوراهای اسلامی شهر در کرمان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: ثبت نام برای داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر 26 اسفند ماه به پایان رسید و طی مهلت تعیین شده به صورت حضوری و غیرحضوری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدصادق بصیری ظهر امروز در نشست خبری، برگزاری انتخابات سالم و امن را از مهمترین وظایف حضوری و غیرحضوری، 2 هزار و 46 نفر در مجموع استان کرمان ثبت نام کرده اند.

بصیری با بیان اینکه 440 کرسی اصلی برای 84 شهرداری در این دوره شوراهای اسلامی شهر استان کرمان داریم، به رشد 17 درصدی کرسی های اصلی شوراهای شهر استان کرمان نسبت به دوره پنجم اشاره کرد و گفت: پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر در استان کرمان 2 هزار و 216 نفر داوطلب شده بودند.

  وی ابراز داشت: درصد مشارکت زنان و مردان در این دوره شوراهای اسلامی شهر به ترتیب 87 درصد و 13 درصد و تحصیلات داوطلبان 87 درصد لیسانس به بالا و 13 درصد زیر لیسانس هستند.

رییس ستاد انتخاب استان کرمان گفت: به لحاظ شغلی از مجموع داوطلبان ششمین دوره شوراهای شهر استان کرمان 34 درصد شغل آزاد و 66 درصد شغل دولتی دارند.

وی افزود: 73 درصد داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در استان کرمان با حضور در محل فرمانداری و 27 درصد به صورت غیرحضوری و از طریق پیشخوان های دولت، اپلیکیشن های موبایل و غیره ثبت نام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 2046 داوطلب برای کرسی های شوراهای اسلامی شهر در کرمان

ثبت نام 2046 داوطلب برای کرسی های شوراهای اسلامی شهر در کرمان