مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-18سياسي

دانشگاه جامع سایبری و صندوق خطرپذیر در فارس راه اندازی شود


استاندار فارس با اشاره به پتانسیل فارس و شیراز به عنوان قطب علمی جنوب کشور پیشنهاد داد که دانشگاه جامع سایبری و صندوق خطرپذیر در استان فارس راه اندازی شود.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به پتانسیل فارس و شیراز به عنوان قطب علمی جنوب کشور پیشنهاد داد که دانشگاه جامع سایبری و صندوق خطرپذیر در استان فارس راه اندازی شود.

عنایت الله رحیمی پنج شنبه 28 اسفند در جلسه بررسی مشکلات ارتباطی فارس و کنترل پیشرفت مصوبات سفر خردادماه که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد پیش رو، بیان کرد: مطالب خوب و ارزشمندی در این جلسه مطرح شد و اگر کنترل پروژه به موقع انجام شود به بسیاری از مطالبات استان پاسخ داده خواهد شد.

او ضمن تقدیر از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص دستور صدور راه اندازی سایت 5G در حرم مطهر احمد بن موسی(ع)، مجموعه جهانی تخت جمشید، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و باغ ارم اعلام کرد که در این جلسه ارتقاء و ایجاد زیرساخت های ارتباطی در فراشبند، معدن کوه سورمه، نیروگاه بوانات و ایزدخواست نیز مورد موافقت وزیر قرار گرفت.

استاندار فارس همچنین با تصریح بر این نکته که فضاهای اینترنتی می تواند تحول سریع اقتصادی را ایجاد کند، گفت: در این جلسه دستور صدور تسریع بسترسازی زیرساخت ارتباطی در پارک علم و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه جامع سایبری و صندوق خطرپذیر در فارس راه اندازی شود

دانشگاه جامع سایبری و صندوق خطرپذیر در فارس راه اندازی شود