مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-18سياسي

تحویل 4 باب منزل مسکونی به محرومان ملایر


فرمانده سپاه ناحیه ملایر از توزیع 1500 بسته معیشتی به مناسبت اعیاد شعبانیه و افتتاح چهار باب منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ سیدجواد حسینی پنجشنبه 28 اسفند اه در حاشیه توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های کم برخوردار شهرستان ملایر، اظهار کرد: امروز چهار باب منزل مسکونی در روستاهای حاجی آباد، حرم آباد، واشان و کرتیل آباد به مساحت هر کدام 60 متر و اعتبار 45 میلیارد ریال، به چهار خانواده نیازمند تحویل داده شد.

حسینی افزود: این منازل مسکونی در راستای محرومیت زدایی به همت گروه جهادی سیدمیلاد مصطفوی و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در مناطق کم برخوردار ساخته شده است.

وی همچنین به توزیع 1500 بسته معیشتی به مناسبت اعیاد شعبانیه اشاره و خاطرنشان کرد: این بسته های معیشتی به ارزش هر بسته 300 هزار تومان، به همت پایگاه ها و حوزه های مقاومت در قالب کمک های مؤمنانه جمع آوری و توسط بسیجیان توزیع می شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در پایان یادآور شد: امروز چهار سری جهیزیه به مبلغ 40 میلیون تومان و 16 عدد گوشی هوشمند و تبلت تهیه شده که بین خانواده های کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 4 باب منزل مسکونی به محرومان ملایر

تحویل 4 باب منزل مسکونی به محرومان ملایر