مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-18بين الملل

واکنش اوکراین و کانادا به گزارش سازمان هواپیمایی ایران


وزرای خارجه اوکراین و کانادا با به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درباره هواپیمای اوکراینی واکنش نشان دادند.

- وزرای خارجه اوکراین و کانادا با به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درباره هواپیمای اوکراینی واکنش نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه بی بی سی، دمیترو کولبا وزیر امورخارجه اوکراین گزارش نهایی سازمان هواپیمایی کشوری ایران را که روز گذشته منتشر شد، رد کرد و گفت که شواهد ارائه شده در این گزارش، به صورت گزینشی بوده است.

وی با انتشار پستی در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیسبوک این اظهارات را مطرح کرده و خواستار ارائه گزارشی کامل و درست از سوی ایران شده است.

همچنین وزیر خارجه و وزیر حمل و نقل کانادا در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان هواپیمایی ایران، آن را رد و ادعا کردند که گزارش مذکور تمام حقایق را درباره حادثه هواپیمای اوکراینی مشخص نمی کند.

در ژانویه 2020 یک هواپیمای مسافربری متعلق به خطوط هوایی اوکراین در نتیجه خطای انسانی سقوط کرد که متاسفانه در جریان این حادثه تمام 176 سرنشین آن جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش اوکراین و کانادا به گزارش سازمان هواپیمایی ایران

واکنش اوکراین و کانادا به گزارش سازمان هواپیمایی ایران