مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-18اقتصادي

دلیل چالش بازار مرغ در قزوین از زبان استاندار


استاندار قزوین با اشاره به نقش دلالان در بازار مرغ گفت: بالا بودن قیمت مرغ در استان های البرز و تهران باعث چالش در بازار قزوین شده است و دلالان هم باعث این اتفاقات هستند و مرغ را از قزوین خارج می کنند.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین با اشاره به نقش دلالان در بازار مرغ گفت: بالا بودن قیمت مرغ در استان های البرز و تهران باعث چالش در بازار قزوین شده است و دلالان هم باعث این اتفاقات هستند و مرغ را از قزوین خارج می کنند.

هدایت الله جمالی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه که پنجشنبه 28 اسفند در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: دولت برای آنکه بتواند سال 99 را مدیریت کند تمام داشته های خود را به میدان آورد و از سویی دیگر دشمن هم همه ظرفیت های خود را به میدان آورد تا همبستگی ما را هدف قرار دهد، به طوری که با استفاده از تخریب سرمایه های داخلی و فاصله انداختن بین مردم و مسئولان و بهره برداری از ابزار تحریم اقتصادی به دنبال تحقق اهداف خود بودند.

وی در ادامه تأکید کرد: در این میان مردم علیرغم تمام مشکلات معیشتی در زمین طراحی شده دشمن بازی نکردند و منافع ملی را در نظر گرفتند تا دشمن ناامید شود ضمن اینکه اصحاب رسانه نیز با نگاهی دقیق و تیز به بهترین شکل ممکن رفتار کردند، به خوبی مسیرها را تشخیص دادند و موجب همبستگی و اتحاد بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل چالش بازار مرغ در قزوین از زبان استاندار

دلیل چالش بازار مرغ در قزوین از زبان استاندار