مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-18حوادث

پلیس: به مازندران سفر نکنید


رییس پلیس راه مازندران از باز بودن تمامی راه های اصلی ، فرعی و روستایی استان خبر داد و گفت : هم اکنون تردد در جاده های اصلی استان به صورت عادی و روان جریان دارد ، اما با توجه به وضعیت شکننده کرونایی توصیه پلیس پرهیز از سفر به مازندران است.

سرهنگ علیرضا قدمی روز پنحشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : پیش بینی می شود با توجه به تعطیلات پیش رو و از طرفی آمار قابل توجه مازندرانی های ساکن تهران که بیشترشان در خانه های پدری اسکان می یابند ، از عصر امروز تردد خودرویی در جاده های مازندران افزایشی شود.

وی با بیان اینکه بررسی های صورت گرفته از سامانه ثبت تردد خودرو ها در مازندران نشان می دهد که طی سه هفته اخیر روند ورود و تردد خودروها به استان افزایشی بوده است، توضیح داد : طبق آمار از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه یعنی در 11 ماهه تردد 469 میلیون و 404 هزار دستگاه خودرو در استان به ثبت رسیده است که حدود 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دارد ، اما از ابتدای اسفند ماه امسال شاهد افزایش تردد و ورود به استان هستیم.

رییس پلیس راه مازندران تغییر رنگ بندی شهرستان های مازندران را یکی از عوامل افزایش تردد ورودی به استان دانست و در عین حال بیان داشت : این در حالی است که بر اساس هشدار دانشگاه علوم پزشکی خطر ویروس کرونا انگلیسی تهدید جدی علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: به مازندران سفر نکنید

پلیس: به مازندران سفر نکنید