مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-18اقتصادي

بودجه شهرداری گنبدکاووس در سال 1400 مبلغ 950 میلیارد تومان تعیین شد


با برگزاری جلسات با اعضای شورای شهر اسلامی و پیش بینی های انجام شده بودجه شهرداری در سال 1400 مبلغ 950 میلیارد تومان تعیین شد.

- منصور طعنه گنبدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: یکی از گره های کور ترافیک شهری در مسیر شمالی حوالی مصلی اهل سنت بود که با بهره برداری از پل گدم آباد این مشکل ترافیکی مرتفع شده و در مواقع اضطراری و وقوع حوادث به مانند پدافند غیرعامل می تواند در تخلیه شهر موثر باشد.

وی با اشاره به قدمت شهر گنبدکاووس تصریح کرد: شهر گنبدکاووس یک شهر با قدمت دیرینه و باستانی بوده که دارای ظرفیت های فراوانی در راستای کسب درآمد بوده که هنوز به فعل تبدیل نشده است.

شهردار گنبدکاووس خاطرنشان کرد: میدان فروش دام یکی از ظرفیت های خوب شهرستان است ولی متاسفانه به دلیل عدم زیرساخت های لازم مشکلاتی و معضلاتی مانند تخلیه فضولات در مسیر جاده نفت ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: این میدان با توجه به اینکه یکی از بزرگترین میادین فروش دام کشور بوده دارای منابع مالی و درآمد فرآورده های دامی و گوشت بسته بندی و به استان های کشور ارسال شود.

وی از افزایش سرانه فضای سبز شهری خبر داد و ابراز کرد: در طول چهار سال با افزایش درختکاری و ایجاد پارک های محله ای سرانه فضای سبز از 8.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه شهرداری گنبدکاووس در سال 1400 مبلغ 950 میلیارد تومان تعیین شد

بودجه شهرداری گنبدکاووس در سال 1400 مبلغ 950 میلیارد تومان تعیین شد