مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-18اقتصادي

بومی سازی سیستمهای تغذیه و باتری های سایت های 5G با حمایت ایرانسل


سیستمهای تغذیه و باتری های سایت های 5G با حمایت ایرانسل بومی سازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل از نمونه های در حال تولید سیستم های تغذیه و باتری های مورد نیاز سایت های نسل پنج تلفن همراه در شرکت نیان الکترونیک بازدید کرد.

عباسی آرند در این بازدید از نزدیک در جریان روند فعالیت بخش های مختلف این شرکت قرار گرفت و بر حمایت ایرانسل از تولیدکنندگان ایرانی و بومی سازی نیازهای فناورانه تأکید کرد.

مدیر عامل ایرانسل با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ایران، قطعات تولید شده توسط تولیدکنندگان ایرانی را قابل رقابت با نمونه های خارجی دانست.

در این دیدار همچنین محمدعلی چمنیان، مدیرعامل شرکت نیان الکترونیک گزارشی از پیشینه و فعالیت های جاری این شرکت ارائه و با دکتر بیژن عباسی آرند درباره زمینه های همکاری مشترک، به بحث و تبادل نظر پرداخت.

شرکت نیان الکترونیک، با نیت تجاری سازی دانش در حوزه مهندسی الکترونیک، شاخه الکترونیک قدرت (Power Electronic)، طراحی و ساخت تجهیزات مبدل انرژی الکتریکی (Static Converters) پرکاربرد در صنایع زیربنایی کشور، در سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرده و از قدیمی ترین استارتاپ های رشد یافته ایرانی و از بزرگترین شرکت های دانش بنیان کشور به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی سیستمهای تغذیه و باتری های سایت های 5G با حمایت ایرانسل

بومی سازی سیستمهای تغذیه و باتری های سایت های 5G با حمایت ایرانسل