مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 13:302021-03-18حوادث

19 پایگاه امدادی استان زنجان درایام نوروزآماده باش هستند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از آماده باش 19 پایگاه امداد و نجات بین شهری در ایام نوروز خبر داد و گفت: یک تیم امدادکوهستان با تمام تجهیزات درمنطقه کوهستانی استان مستقر شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدقاسم موسوی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: 19 پایگاه امداد و نجات بین شهری و یک تیم امدادکوهستان با تمام تجهیزات درمنطقه کوهستانی استان در جاده های استان طی عید نوروز مستقر می شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح 20 روزه سلامت جمعیت هلال احمر در استان، اظهار داشت: طی اجرای این طرح امدادگران هلال احمر خدمات متنوع امدادی به آسیب دیدگان حوادث و سوانح غیر مترقبه ارائه می دهند.

مدیرعامل هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه در این طرح 10 پایگاه امداد و نجات جاده ای ثابت و 8 اکیپ پشتیبان امدادی درشعب جمعیت فعالیت دارند ادامه داد: 18 دستگاه آمبولانس، 6 دستگاه خودروی نجات، 14 خوردوی پشتیبان، 9 دستگاه موتور آمبولانس، 3 دستگاه خودرو چند منظوره، یک دستگاه خودرو ارتباطات و3 دستگاه خودرویونیماک، بیدفورد و باب کت در این ایام آماده بکارگیری برای امداد رسانی به حادثه دیدگان است.

موسوی با بیان اینکه در طرح سلامت نوروزی امسال نیز 285 نجاتگرو پرسنل امدادی ارائه خدمت می کنند افزود: این نیروها در قالب تیم عملیاتی شامل تیم های مستقر در پایگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 پایگاه امدادی استان زنجان درایام نوروزآماده باش هستند

19 پایگاه امدادی استان زنجان درایام نوروزآماده باش هستند