مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 13:402021-03-18سياسي

همدان سال موفقی را پشت سرگذاشت


همدان_نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: استان همدان باوجود مشکلات اقتصادی و همچنین کرونا، سال موفقی را پشت سرگذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد آزادی خواه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان اظهار کرد: حضور مسئولان ارشد کشوری در استان همدان آورده های بسیاری در راستای تقویت توسعه استان به همراه داشت.

وی با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی یک سال کرونایی را با موفقیت پشت سر گذراندیم، ادامه داد: وزیران و مسئولان ارشد کشوری بسیاری به استان همدان آمدند که آورده های بسیاری در جهت تقویت توسعه استان به همراه داشت.

نماینده ملایر با اشاره به اینکه کارهای بزرگی در استان صورت گرفته که جای شکر دارد، اضافه کرد: باید اقدامات صورت گرفته و تلاش شبانه روزی مسئولان به مردم اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با هم افزایی و تعامل پابه پای استاندار در اجرای اقدامات اجرایی استان هم گام بوده اند، افزود: ارتباط سازنده مدیران اجرایی، استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به عنوان یک مثلث بسیار عالی بوده است که بدون شک نتیجه مثبت و مؤثری برای مردم استان به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان سال موفقی را پشت سرگذاشت

همدان سال موفقی را پشت سرگذاشت