مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-18سياسي

پیام تبریک امیر سرتیپ صباحی فرد به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پیامی به مناسبت روز پاسدار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرافراز سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، - فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پیامی به مناسبت روز پاسدار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرافراز سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، روز پاسدار را به پاسداران امنیت کشور تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، در بخشی از این پیام آمده است: شعبان ماه اعیاد الهی و میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(ع)، مطلعی بر این ماه پرشور است که پیامبر عظیم الشأن اسلام آن را ماه خود معرفی کرد و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میمنت و فرخندگی، این دو روز را به نام پاسداران و جانبازان نام گذاری کرد.

اگر امروز سایه امنیت بر سر ایران است و بر قلل رفیع علمی دنیا قرار داریم، به یمن جانفشانی شهدای انقلاب و دفاع مقدس، شهدای هسته ای و مدافع حرم و همچنین مدافعان امنیت و شهدای مدافع سلامت است.

پاسداران انقلاب اسلامی با الگوبرداری از فرهنگ عاشورا، سندی زنده از ترجمان ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری، شهیدان زنده ای هستند که در دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی می کنند و تأمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک امیر سرتیپ صباحی فرد به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز

پیام تبریک امیر سرتیپ صباحی فرد به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز