مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 14:502021-03-18پزشكي

ورود خودرو با پلاک غیر بومی به گلپایگان ممنوع است


مسافران نوروزی، گلپایگان را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند چراکه ورود خودرو با پلاک غیر بومی به شهرستان ممنوع است و مشمول جریمه است.

- گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: مسافران نوروزی، گلپایگان را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند چراکه ورود خودرو با پلاک غیر بومی به شهرستان ممنوع است و مشمول جریمه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر وضعیت نارنجی قرار گرفت و با وجود تعطیلی های ایام نوروز با ازدحام جمعیت مسافران و تردد خودروهای غیر بومی مواجه می شویم که باید تدابیری اندیشید، تا وضعیت عادی شود.

وی افزود: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان گلپایگان تنها راه برون رفت از وضعیت نارنجی در گلپایگان را اعمال محدودیت ها اعلام کردند و بر این اساس محدودیت ها و جریمه خودروهای پلاک غیر بومی در شهرستان گلپایگان اعمال می شود تا مقوله سلامت که یکی از ارکان مهم است حفظ شود.

فرماندار گلپایگان با تاکید بر اینکه مسافران شهر گلپایگان را مقصد سفر انتخاب نکنند و خودروهای پلاک بومی نیز از شهرستان خارج نشوند، گفت: تالارها در صورت اقدام به انجام مراسم پلمب می شوند، باشگاه های ورزشی تعطیل، و برگزاری مراسم در آرامستان قاضی زاهدی گلپایگان ممنوع است.

استقرار اکیپ های ایست و بازرسی پلیس در محورهای مواصلاتی گلپایگان وی افزود: ایست و بازرسی برای کنترل خودروها در مسیرهای موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود خودرو با پلاک غیر بومی به گلپایگان ممنوع است

ورود خودرو با پلاک غیر بومی به گلپایگان ممنوع است