مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 15:252021-03-18سياسي

انعقاد تفاهم نامه همکاری حوزه هنری با معاونت علمی و فناوری


حوزه هنری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف تأسیس باشگاه های رشد و تعالی و مراکز نوآوری تخصصی هنر و هنرمندان تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، تفاهم نامه همکاری میان حوزه هنری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد شد.

این تفاهم نامه به امضای محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی، پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق و اسماعیل قادری فر رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رسید.

طی این تفاهم نامه مصوب شد، پیشران های حمایتی و رشددهی استعدادها، ایده ها و کسب و کارهای مسئله محور هنری، فرهنگی و رسانه ای تقویت شوند.

این تفاهم نامه زمینه را برای ایجاد خانه های خلاق در سراسر کشور با تلاش برای تمرکز زدایی از استان تهران با هدف توسعه زیست بوم نوآوری و تعالی صنایع نرم، فرهنگی و خلاق مهیا می کند.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه تأسیس باشگاه های رشد و تعالی هنر و هنرمندان در قالب خانه های خلاق و مراکز نوآوری تخصصی حوزه هنر، رسانه، صنایع فرهنگی و خلاق با مأموریت جذب و توانمندسازی شتابدهنده ها، کسب و کارها، شرکت های خلاق و دانش‏ بنیان و هنرمندان دارای استعداد مولد در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری حوزه هنری با معاونت علمی و فناوری

انعقاد تفاهم نامه همکاری حوزه هنری با معاونت علمی و فناوری