مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 17:402021-03-18دانش

تعامل مؤثر دستگاه ها برای اجرای سند نخبگان الزامی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، دکتر داوود طالبی، در خصوص سند راهبردی کشور در امور نخبگان با تاکید بر اینکه اسناد ملی معمولاً گفتمان ساز، - سرپرست دفتر راهبری اجرای سند راهبردی کشور در امور نخبگان بر تعامل موثر دستگاه ها برای اجرای سند نخبگان تأکید کرد و گفت: گزارش روند اجرایی سند نخبگان به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، دکتر داوود طالبی، در خصوص سند راهبردی کشور در امور نخبگان با تاکید بر اینکه اسناد ملی معمولاً گفتمان ساز، حرکت آفرین و قانون ساز هستند، گفت: این سند یک سند کشوری و ملی است که مربوط به همه دستگاه ها است.

وی افزود: طبق آنچه در فصل 4 این سند آمده است، شورایعالی انقلاب فرهنگی به عنوان نهاد سیاستگذار و ناظر راهبردی است و بنیاد ملی نخبگان مسئول تدوین سیاست های اجرایی و طراحی سازوکار های تحقق اهداف سند است.

همه دستگاه ها به عنوان نهاد های همکار در اجرایی شدن این سند نقش دارند و گفتمان سازی، ایجاد فضای همکاری و صمیمی و استفاده از روش های نرم مدیریتی و رفتاری از مهمترین سازوکار های مؤثر در اجرایی سازی این سند کشوری به شمار می رود.

سرپرست دفتر راهبری اجرای سند راهبردی کشور در امور نخبگان با بیان اینکه مسئولیت مشترک اجرایی سازی سند بر عهده بنیاد ملی نخبگان و همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل مؤثر دستگاه ها برای اجرای سند نخبگان الزامی شد

تعامل مؤثر دستگاه ها برای اجرای سند نخبگان الزامی شد