مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 18:152021-03-18سياسي

روند مثبت شدن ابتلا به کرونا در سمنان بالا است


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان گفت: مرگ ناشی از کرونا در استان سمنان به شدت کاهش یافت؛ اما روند مثبت شدن ابتلا به کرونا در استان همچنان بالا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، نوید دانایی عصر امروز در بیست و هفتمین نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از همراهی و تلاش مجموعه استانداری سمنان به ویژه استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان که برای مقابله با کرونا ویروس یار و یاور دانشگاه علوم پزشکی سمنان هستند، قدردانی می شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در شرایط ثبات نسبی کرونا بعد از پشت سر گذاشتن دو پیک شیوع کرونا در استان سمنان هستیم و تعداد موارد مثبت، بستری و مرگ و میر ناشی از شیوع کرونا ویروس در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سمنان یک وضع باثبات است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان ادامه داد: بررسی جزءبه جزء روند شیوع کرونا ویروس نشان می دهد که شهرستان های استان روند باثبات در رنگ بندی های مختلف را در ماه های گذشته پشت سر گذاشتند.

دانایی با بیان اینکه مرگ ناشی از کرونا در استان سمنان به شدت کاهش یافته؛ اما روند مثبت شدن ابتلا به کرونا در این استان همچنان بالا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند مثبت شدن ابتلا به کرونا در سمنان بالا است

روند مثبت شدن ابتلا به کرونا در سمنان بالا است