مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 20:002021-03-18اقتصادي

ورودی پایانه مرزی میرجاوه به منظور تسهیل تردد مرزی تعریض شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از تعریض یک کیلومتر از ورودی پایانه مرزی میرجاوه به منظور تسهیل تردد مرزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: با توجه به اینکه پایانه های مرزی استان اهمیت بسزایی در توسعه اقتصاد منطقه و حمل و نقل بین المللی و افزایش مبادلات با کشورهای همسایه دارند باید از نظر فیزیکی و چگونگی ارائه خدمات به مسافران، صاحبان کالا و رانندگان در سطح استانداردهای ملی و بین المللی بوده و مبتنی بر همین مولفه ها فعالیت کنند.

وی ادامه داد: در این راستا این اداره کل با استفاده از توان تیم امانی و پیمانی عملیات تعریض ورودی پایانه مرزی میرجاوه را به طول یک کیلومتر و عرض پنج متر در سه ماهه پایانی سال جاری اجرایی کرد به طوری که در این عملیات شاهد 40 هزار متر مکعب خاکریزی و 10 هزار متر مربع اجرای آسفالت محور بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خدمات رسانی مطلوب به زوار پاکستانی در اولویت این اداره کل قرار دارد، تصریح کرد: در این عملیات راهداری محدوده رمپ ورودی زائر سرای امام رضا (ع) میرجاوه نیز برای تردد روان زوار پاکستانی تعریض شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی پایانه مرزی میرجاوه به منظور تسهیل تردد مرزی تعریض شد

ورودی پایانه مرزی میرجاوه به منظور تسهیل تردد مرزی تعریض شد