مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 20:052021-03-18سياسي

مجمع خیران تبلیغ دین در استان سمنان راه اندازی شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مجمع خیران تبلیغ دین در استان راه اندازی شده است، گفت: کمک گرفتن از ظرفیت خیران برای اجرای برنامه های دینی و قرآنی محور این مجمع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس عبدالهی شامگاه پنج شنبه در نشستی با فعالان قرآنی استان سمنان به میزبانی تبلیغات اسلامی استان سمنان، با بیان اینکه منابع انسانی مهمترین بخش یک تشکیلات است، افزود: اجرای طرح های قرآنی با کمک گرفتن از خیران و استفاده از ظرفیت های مردمی میسر می شود لذا باید تکیه بر بودجه های حاکمیتی کم و خودکفا شویم.

استفاده از ظرفیت های مالی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در صورت وجود اعتبار می توان قرار دادهای برون سپاری را بهتر مدیریت کرد، تاکید داشت: مجمع خیران قرآنی می تواند یکی از مکان هایی باشد که به کمک آن خانه های قرآنی را ارتقا بخشید.

عبدالهی با بیان اینکه سیاست ما این است که استان را با اعتبارات داخلی خودکفا کنیم، بیان کرد: نخستین مجمع خیران تبلیغ در هفته گذشته برگزار شد تا یک شبکه خیران دوست دار دین، مذهب، قرآن و اهل بیت (ع) ایجاد و بتوانیم جذب اعتبارات خوبی را شاهد باشیم از سوی دیگر باید گفت فعالیت های مذهبی و قرآنی موضوعی است که هر آدم با هر سلیقه و رویکرد مذهبی و سیاسی و … در آن حضور دارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع خیران تبلیغ دین در استان سمنان راه اندازی شد

مجمع خیران تبلیغ دین در استان سمنان راه اندازی شد