مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 20:152021-03-18سياسي

توزیع مرحله دوم کمک های مؤمنانه بین خانوارهای نیازمند


فرمانده بسیج شرکت آبفا استان اصفهان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بسته های ارزاق با عنوان همدلی مومنانه را برای کمک به محرومان میان خانواده های نیازمند توزیع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آبفا اصفهان، هاشم امینی با اشاره به کمک مؤمنانه اظهار داشت:  شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم نهضت  درصدد رفع برخی از مشکلات معیشتی نیازمندان خواهیم بود.

امینی بیان کرد: ویروس کرونا هم برای دولت ها و هم برای مردم ایجاد مشکل کرده است و نظام اداری، دولتی و مشاغل را نیز تحت تاثیر قرار داده است و ما بر اساس مسؤولیت اجتماعی که داریم، رفع برخی از مشکلات هم وطنان را یکی از وظایف اصلی خود می دانیم.

فرمانده پایگاه بسیج شرکت آبفا استان اصفهان خاطرنشان کرد: در زمان شیوع موج اول کرونا بسیجیان آبفا به همراه تیم های بهداشتی، با ضدعفونی معابر و خیابان ها گامی در راستای کنترل و کاهش شیوع ویروس کرونا در استان برداشتند و تولید و توزیع آب ژاول نیز در دستور کار شرکت آبفا قرار گرفت و تا زمان غلبه بر ویروس کرونا و رفع مشکلات، در حد توان برای کمک به هم وطنان تلاش می کنیم.

انتهای پیام/63101/ج/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع مرحله دوم کمک های مؤمنانه بین خانوارهای نیازمند

توزیع مرحله دوم کمک های مؤمنانه بین خانوارهای نیازمند