مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 20:502021-03-18اقتصادي

بوی تند نفت و کیسه سوراخ انگلیسی


مثلث مظفرالدین شاه، محمدعلی شاه و احمد شاه قاجار با همه یال و کوپال شان و رضا شاه و محمدرضا شاه با همه صولت و مکنت شان وقتی رنگ سیاه و بوی تند طلای سیاه را دیدند و شنیدند، - مثلث مظفرالدین شاه، محمدعلی شاه و احمد شاه قاجار با همه یال و کوپال شان و رضا شاه و محمدرضا شاه با همه صولت و مکنت شان وقتی رنگ سیاه و بوی تند طلای سیاه را دیدند و شنیدند، چنان برق از چشمان و هوش از سرشان پرید که فراموش کردند درباریان و کارگزاران بدتر از خودشان چه هنرمندانه به گرگِ در لباس میش متوسل شده و با باج دادن به تجار و سیاستمداران بریتانیا، کیسه انگلیسی را چنان پر کردند که مردم استعمار زده ایران تا فرق گرفتار استعمار پیر بمانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 29 اسفندماه هفتادمین سالگرد تصویب طرح ملی شدن صنعت نفت کشورمان در آخرین روز سال 1329 است.

طرحی که ایده اولیه آن توسط غلامحسین رحیمیان، نماینده مردم قوچان در دوره چهاردهم مجلس شورای ملی مطرح شده اما به دلیل فراهم نبودن بستر به جریان افتادن آن، دکتر محمد مصدق در مجلس شانزدهم با همکاری و مساعدت آیت الله کاشانی و جمعیت فداییان اسلام موفق به تصویب آن شد.

داستان اکتشاف نفت در خوزستان با مطرح شدن احتمال پیدا شدن رگه های نفت و گاز در ایران ابتدا سر و کله چهره های اقتصادی و تجار انگلیسی و بعد سیاستمداران و دولت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوی تند نفت و کیسه سوراخ انگلیسی

بوی تند نفت و کیسه سوراخ انگلیسی