مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 20:552021-03-18اقتصادي

کمک یک میلیارد و 300 میلیون تومانی ملایری ها در جشن نیکوکاری


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) در ملایر از کمک یک میلیارد و 300 میلیون تومانی مردم نیکوکار این شهرستان در جشن نیکوکاری خبر داد.

- تیمور کرمی مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه در آستانه عید نوروز و همزمان با الکترونیکی و.

بوده است.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه در آستانه عید نوروز کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری در بین خانوداه ها توزیع شده از خیران و نیکوکاران خواست تا همچنان این نهاد را در خدمت رسانی به افراد زیر پوشش یاری کنند.

وی با اشاره به فعالیت 15 مرکز نیکوکاری زیر نظر و با مجوز کمیته امداد در شهرستان ملایر از افزایش این مراکز به 35 مرکز خبر داد و گفت: مراکزی که مجوز دریافت کرده اند، فعالیت های خود را با هدف کمک به خانواده های نیازمند از سال آینده آغاز خواهند کرد.

کرمی مقدم در ادامه با اشاره به فعالیت های این نهاد در حوزه فرهنگی نیز گفت: 2 هزار و 300 دانش آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند و از خدمات آموزشی و فرهنگی این نهاد بهره می برند.

وی با بیان اینکه امسال به هر کدام از این دانش آموزان و دانشجویان امسال 150 تا 350 هزار توامان کمک نقدی شده است تصریح کرد: 58 دستگاه تبلت نیز با کمک خیران و نیکوکاران و کمیته امداد برای دانش آموزان فاقد دستگاه تبلت و گوشی همراه امسال تهیه و به دانش آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک یک میلیارد و 300 میلیون تومانی ملایری ها در جشن نیکوکاری

کمک یک میلیارد و 300 میلیون تومانی ملایری ها در جشن نیکوکاری