مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 20:552021-03-18فناوري

احداث 500 کیلومتر فیبرنوری در لرستان از محل اعتبارات ملی


مدیر مخابرات منطقه لرستان با بیان این که وزارت ارتباطات و مخابرات ایران به ما اجازه داد برای احداث 500 کیلومتر فیبر نوری را از محل اعتبارات ملی USO هزینه کنیم، - ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان با بیان این که وزارت ارتباطات و مخابرات ایران به ما اجازه داد برای احداث 500 کیلومتر فیبر نوری را از محل اعتبارات ملی USO هزینه کنیم، گفت: در این طرح ما سعی کردیم شهرستان های دوره چگنی، کوهدشت، رومشگان و پلدختر را از بن بست ارتباطی بیرون بیاوریم.

نبی اله شمسی فر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در شرایط کنونی حوزه فناوری اطلاعات و ICT از شام شب هم برای خانوارها واجب است و نمود ICT را در حوزه های مختلف سیاست، اقتصاد، آموزش و عرصه های سلامت و .

شاهد هستیم.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت نمایندگان مجلس برای توسعه حوزه ICT و فناوری اطلاعات در استان استفاده کنیم.

شمسی فر عنوان کرد: ICT یکی از حوزه هایی است که با حداقل هزینه می تواند کارآفرینی و اشتغال زایی داشته باشد بنابراین توجه مسئولان به این حوزه برای ما مهم است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به محدود بودن منابع مالی استان در حوزه مخابرات، تصریح کرد: تاکنون در حوزه برنامه ریزی تلاش ما این بود که از منابع استانی مشکلات استان را حل کنیم که یکی از اشکالات ما و یکی از دلایل عقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 500 کیلومتر فیبرنوری در لرستان از محل اعتبارات ملی

احداث 500 کیلومتر فیبرنوری در لرستان از محل اعتبارات ملی