مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 22:152021-03-18سياسي

نام مصدق از یادها می رود اگر...


نویسنده «صد خاطره و نکته از دکتر مصدق» با بیان این که قدردان زحمات محمد مصدق برای ملی شدن صنعت نفت نیستیم، می گوید: اگر همین چند کتاب جسته و گریخته درباره مصدق هم منتشر نشود، - نویسنده صد خاطره و نکته از دکتر مصدق با بیان این که قدردان زحمات محمد مصدق برای ملی شدن صنعت نفت نیستیم، می گوید: اگر همین چند کتاب جسته و گریخته درباره مصدق هم منتشر نشود، کم کم یادبود 29 اسفند طوری انجام می شود که حتی نام مصدق هم از یادها می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن نیک بخت به مناسبت هفتادمین سالگرد ملی شدن صنعت نفت (29 اسفندماه) به صورت مکتوب به پرسش هایی درباره روند شکل گیری کتاب صد خاطره و نکته از دکتر مصدق پاسخ داد.

متن این گفت وگو در ادامه می آید: چه شد که به فکر گردآوری مجموعه نوشته های دیگران درباره دکتر مصدق افتادید؟ صبح همان روزی که برای اولین بار به احمدآباد مستوفی رفته بودیم، در میان راه با آقایان خسرو سیف، محمد محمدی اردهالی و حسین شاه اویسی همسفر شدیم.

پس از رسیدن، و طی مقدماتی برای زیارت مقبره دکتر مصدق، در اتاق جنب مزار مستقر شدیم و بعد از صرف صبحانه و بازدید از همه آن عمارتی که عظمت و عزت مصدق هنوز در آن هویدا بود، آقای سیف و آقای محمدی اردهالی خاطرات زیادی از دکتر برای مان تعریف کردند که برای من و بقیه همراهان خیلی شنیدنی و جالب به نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام مصدق از یادها می رود اگر...

نام مصدق از یادها می رود اگر...