مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-19پزشكي

16 مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی در کیش


سخنگوی شورای سلامت کیش با اشاره به آمار مبتلایان به ویروس کرونای انگلیسی در کیش گفت: شانزده نفر مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی در نمونه گیری های 12 روز گذشته در جزیره کیش بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز کیش، دکتر محمدرضا رضانیا گفت: در دوازه روز گذشته موارد مثبت ویروس کرونا کشف شده در جزیره کیش به آزمایشگاه مرجع استان هرمزگان ارسال شد و در نمونه های ارسال شده 16 مورد مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شد.

وی گفت: این اقدام برای سکانس گیری چرخش ویروس کرونا در جزیره کیش انجام شده است.

دکتر رضانیا گفت: روند بیماری در جزیره کیش گویای همین مورد بود و این اقدام برای کادر درمان و نیرو های مرکز توسعه سلامت کیش از این نظر که سرعت انتشار و شناسایی خوشه ها در جزیره مهم است.

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: مردم نیز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه این تعداد شناسایی شده در یک روز کشف نشده است، گفت: این خوشه درحدود 12 روز گذشته با ورود دو فرد مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی از تهران به جزیره کیش و با تعدادی رفت و آمد داشتند و تعدادی از آن ها بستری و ترخیص شدند.

وی گفت: به این خوشه مشکوک شدیم ونمونه ها را برای آزمایشگاه هرمزگان ارسال کردیم و مشخص شد که ویروس کرونا این مبتلایان از نوع انگلیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی در کیش

16 مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی در کیش