مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-19ورزشي

تجهیز 34 خانه ورزش روستایی در استان زنجان


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از تجهیز 34 خانه ورزش روستایی در استان زنجان خبر داد.

- علی خلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح خانه های ورزش روستایی به منظور توسعه ورزش و ایجاد عدالت در این زمینه، با استفاده از فضاهای بدون استفاده روستاها و تجهیز آنها به امکانات ورزشی اجرا می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه راه اندازی خانه های ورزش روستایی، خدمتی دیگر در راستای توسعه ورزش و ایجاد عدالت در روستاهاست، اضافه کرد: در این طرح ورزش و جوانان می کوشد با استفاده از فضای های بلااستفاده موجود در روستاها و تجهیز آنها به امکانات ورزشی، نیازهای جوانان روستایی را به بهره گیری از امکانات ورزشی برآورده کند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 56 خانه ورزش روستایی در سال 99 در استان تجهیز شده است، گفت: 204 خانه ورزش روستایی از آغاز طرح تا امروز در استان تجهیز و احداث شده است.

خلیلی با تاکید بر اهمیت و ضرورت اجرای این طرح در روستاها گفت: این تجهیزات به  34 روستا در سراسر استان ارسال شد و اقلام تجهیزی آن ها شامل مواردی مثل دارت، میز پینگ پنگ، فوتبال دستی و ست شطرنج است.

    مدیر کل ورزش و جوانان ادامه داد: خانه های ورزش در روستا ها با هدف ایجاد شور، نشاط، هیجان و روحیه ورزشی و سرگرمی برای روستاییان بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 34 خانه ورزش روستایی در استان زنجان

تجهیز 34 خانه ورزش روستایی در استان زنجان