مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-19سياسي

آمادگی دستگاه قضایی برای برخورد با اخلال گران بازار مرغ


وزارت صمت باید نیروهای خود را در کشتارگاه ها مستقر کند و دستگاه قضایی این آمادگی را دارد تا با هرگونه اخلال در روند توزیع برخورد کند.

- دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: وزارت صمت باید نیروهای خود را در کشتارگاه ها مستقر کند و دستگاه قضایی این آمادگی را دارد تا با هرگونه اخلال در روند توزیع برخورد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی القاصی مهر، در جلسه هماهنگی که به منظور نظارت بر فرآیند توزیع مرغ به نرخ دولتی با حضور دستگاه های ذی ربط در دادستانی تهران برگزار شد، با بیان اینکه توزیع مرغ به یک معضل در جامعه و ابزاری برای سوءاستفاده دیگران تبدیل شده است، اظهار کرد: دادستانی تهران به دنبال انجام اقدامات عملیاتی و اجرایی برای رفع مشکلات و کنترل در بازار و طی کردن فرآیندها و نظارت های قانونی در امر تولید و توزیع برای رفع مشکلات در این بخش است.

وی با استناد به سخنان برخی از مسئولان ذی ربط در حوزه تولید مبنی بر اینکه در امر تولید کالا از جمله مرغ مشکلی وجود ندارد، گفت: اگر در تولید مشکلی وجود ندارد باید به سراغ موضوعاتی رفت که توزیع عادلانه و گسترده را با مشکل مواجه کرده و با آن برخورد کرد.

دادستان تهران با اشاره به عدم کشتار مرغ در برخی از مرغداری ها بیان کرد: در این راستا باید تعزیرات حکومتی وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صنعت، مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دستگاه قضایی برای برخورد با اخلال گران بازار مرغ

آمادگی دستگاه قضایی برای برخورد با اخلال گران بازار مرغ