مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-19سياسي

منصفانه در خصوص عملکرد کادر درمان قضاوت کنید


کادر درمان کشور در بحران شیوع کرونا عملکردی بی نظیر در کشور داشتند و نمی توان از روی بی انصافی ایثارگری های آنها را قضاوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر یک روز در کشور 400 نفر بوده است، اضافه کرد: در این زمینه باید توجه داشت که در کشورهای توسعه یافته این آمار بسیار بیشتر بوده است و در مواردی در آمریکا در یک روز پنج هزار نفر کشته داشت.

بزرگ ترین صفت مؤمن انصاف است آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه یکی از بزرگ ترین صفات مؤمن انصاف است، ادامه داد: نباید چنانچه با کسی هم حزب نبودیم آن را از روی بی عدالتی ایثارگری های کادر درمان را قضاوت کنیم.

وی ضمن قدردانی از کادر درمان و وزیر بهداشت که مانند پدری دلسوز به مردم توصیه می کند، گفت: به خانواده شهدای مدافع سلامت و همه کسانی که اعضا خانواده شأن را در بحران کرونا از دست دادند تسلیت می گویم.

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به انجام رزمایش های موفق ارتش و سپاه در کشور و به ویژه استان اصفهان طی یک سال اخیر ادامه داد: تولید واکسن در کشور نیز از دیگر دستاوردهای امسال بود که جای قدردانی و خوشحالی دارد.

گرانی همواره در جنگ اقتصادی وجود داشته است وی با بیان اینکه گرانی در جنگ اقتصادی همواره وجود داشته است، افزود: باید در این شرایط عزت مردم ایران را مورد توجه داشته باشیم و در این بحران همراه همدیگر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصفانه در خصوص عملکرد کادر درمان قضاوت کنید

منصفانه در خصوص عملکرد کادر درمان قضاوت کنید