مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-19فرهنگي

پیام تسلیت دو مدیر ارشاد به مناسبت درگذشت عباس خوشدل


معاون هنری و مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیام های جداگانه درگذشت عباس خوشدل آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایرانی را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری و محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیام های جداگانه درگذشت عباس خوشدل آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایرانی را تسلیت گفتند.

در متن پیام تسلیت سید محمد مجتبی حسینی آمده است: عباس خوشدل آهنگساز با آثار خاطره انگیزی چون نوای کاروان و نیلوفرانه در یاد و جان مردم و دوستداران موسیقی ماندگار است.

خوشدل در هنرستان عالی موسیقی تحصیل کرد، در موسیقی کلاسیک و موسیقی ایرانی تبحر داشت و با ارکسترها و استادان شاخص موسیقی نوازندگی فلوت و همکاری کرد و در آهنگسازی آثار ارزشمندی خلق کرد که در جان های مشتاق خانه کرده است.

درگذشت استاد عباس خوشدل را به خانواده گرامی اش و هنردوستان تسلیت می گویم و برای هنرمند زنده نام علو درجات را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

یادش گرامی محمداله یاری نیز در پیام تسلیت خود نوشت: درگذشت هنرمند گرانقدر، استاد عباس خوشدل مایه تاسف و تاثر و فقدان ایشان ضایعه ای برای جامعه موسیقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت دو مدیر ارشاد به مناسبت درگذشت عباس خوشدل

پیام تسلیت دو مدیر ارشاد به مناسبت درگذشت عباس خوشدل