مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-19اقتصادي

اعمال بسته های حمایتی در قراردادهای سرمایه گذاری بخش خصوصی


عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی از اعمال بسته های حمایتی در قراردادهای سرمایه گذاری در بنادر توسط بخش خصوصی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، فرهاد منتصر کوهساری، گفت: برای انعقاد قرارداد سرمایه گذاری با بخش خصوصی، مواردی، چون توان مالی شرکت طرف قرارداد، دریامحور بودن ماهیت فعالیت شرکت و عدم مغایرت واگذاری ها با اسناد بالادستی مدنظر است.

وی با بیان اینکه تدوین و بازنگری قراردادهای بندری و مدیریت بهینه این قراردادها، تصریح کرد: نظارت بر اجرای تعهدات شرکت های سرمایه گذار به ویژه در زمینه تأمین تجهیزات غیراستراتژیک و برنامه ریزی برای رفع کمبود تجهیزات در بنادر از طریق ظرفیت مازاد در بنادر دیگر از مهم ترین رویکردها در حوزه بندری است.

منتصر کوهساری با اشاره به ساماندهی و بهینه سازی فعالیت های بندری، افزود: برای این منظور، شاخص های ارزیابی و سنجه های فعالیت شرکت های دریایی و بندری جهت رتبه بندی ها، تهیه می شود.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر با تاکید بر الزام شرکت های ترمینال اپراتور به بازاریابی و توسعه بازار به منظور افزایش بهره وری و ترافیک در ترمینال های در دست بهره برداری و افزایش درآمد، ادامه داد: اجرایی سازی تعرفه های مصوب سال 1400 از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال بسته های حمایتی در قراردادهای سرمایه گذاری بخش خصوصی

اعمال بسته های حمایتی در قراردادهای سرمایه گذاری بخش خصوصی